Zut - Reisverslag uit Zut, Kroatië van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Zut - Reisverslag uit Zut, Kroatië van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Zut

Door: FOUREYES

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

30 Mei 2012 | Kroatië, Zut

Dinsdag 29 mei 2012
Een “Zwitserleven gevoel” mooi weer, wind en een super omgeving wat wil je nog meer. Aangelegd aan een meerboei in de baai van het eiland Zut, de duurste meerboei tot nu toe, 35 euro. Vandaag in zwemkleding gezeild. We merken dat het steeds drukker wordt op het water en in de havens.

  • 30 Mei 2012 - 16:39

    Mirjam:

    Hooi Jos en Yvonne

    Fijn dat jullie nu mooi weer hebben
    wij hadden ook mooi weer met pinksteren We zijn ook naar de boot gegaan ging goed met Thijs zijn knie
    nu geniet van alle mooie eilanden en
    de mmoie zee fijne avond Thijs en Mirjam

  • 30 Mei 2012 - 18:23

    Astrid:

    ik ben blij dat ik weer wat van jullie heb gehoord.En wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.Moet ik haarbandjes meenemen voor jou,,Jos,,haha.Je bent dalijk een echte Piraat.Lekker hè,Yvonne zo snel klaar met schoon maken.Nou jongens heel veel kusjes en groetjes van mij.xxxxxxxx

  • 31 Mei 2012 - 07:50

    Joke De WIlde:

    Hallo Jos en Yvonne,

    Heb vandaag voor het eerst op jullie weblog gekeken. Harstikke leuk. Nu ook mooi weer zie ik. Dat is anders geweest. Heel veel plezier en groeten,

    Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Zut

Mijn eerste reis

FOUREYES op reis

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2012

Een na laatste dag

22 September 2012

Ermioni

19 September 2012

Nisis Dhokos

12 September 2012

Poros

07 September 2012

Methana
Jos & Yvonne

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 35417

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Oktober 2013

Zeilreis 2013

07 Mei 2012 - 04 Oktober 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: