Vodice - Reisverslag uit Vodice, Kroatië van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Vodice - Reisverslag uit Vodice, Kroatië van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Vodice

Door: FOUREYES

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

31 Mei 2012 | Kroatië, Vodice

Woensdag 30 mei 2012
Vandaag zijn wij vroeg op pad gegaan, want we moesten een lange afstand afleggen naar het plaatsje Vodice. De tocht ging langs een deel van de Kornati-archipel,waarvan de meer dan 150 eilanden en riffen als toppen van gezonken bergen boven de zee uitsteken.Vodice is een vrij moderne badplaats, met natuurlijk ook een stukje oude dorpskern. Eindelijk weer een haven met internet voorzieningen, want dit geeft hier toch nog wat problemen. Morgen blijven wij ook hier om allerlei klusjes te doen, zoals de boot schoonmaken aan de buitenkant ivm veel zout. De was naar de wasserette, boodschappen doen en Jos moest een nieuw dieselfilter plaatsen omdat de oude lekte.

  • 01 Juni 2012 - 05:56

    Mirjam:

    Groetjes Thijs en Mirjam

  • 01 Juni 2012 - 07:09

    Ingrid En Ton:

    Beste Jos en Yvonne,

    Leuk om jullie reisverslagen te lezen. Zo te lezen vermaken jullie je uitstekend. Ik hoop voor jullie dat het weer goed blijft. Nu lekker even poetsen en schoonmaken dan kunnen jullie weer fris en fruitige op weg naar de volgende bestemming van jullie avontuur.

    groetjes

  • 01 Juni 2012 - 17:01

    Astrid:

    fijn dat ik jullie weer gezien en gehoord heb.Foto's zien er mooi uit .Ik ben blij dat jullie het naar je zin hebben maar ik had niet Anders verwacht.Nou veel Gr.van mij en blijf uitkijken.xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Vodice

Mijn eerste reis

FOUREYES op reis

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2012

Een na laatste dag

22 September 2012

Ermioni

19 September 2012

Nisis Dhokos

12 September 2012

Poros

07 September 2012

Methana
Jos & Yvonne

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 35431

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Oktober 2013

Zeilreis 2013

07 Mei 2012 - 04 Oktober 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: