Korcula - Reisverslag uit Korčula, Kroatië van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Korcula - Reisverslag uit Korčula, Kroatië van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Korcula

Door: FOUREYES

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

11 Juni 2012 | Kroatië, Korčula

Maandag 11 juni mei 2012
Windstil, geen rimpeltje op het water en dat 4 uur lang. Het eiland Korcula aangelopen met de gelijknamige plaats. Korcula claimt de geboorteplaat te zijn van de wereldberoemde ontdekkingsreiziger Marco Polo. Of dit historisch juist is valt te betwijfelen. Sinds er honderd jaar na zijn dood families zich vestigen met de familienaam Polo, probeert de stad met de eer te strijken. Wij zijn helaas niet zo onder de indruk van deze stad, het straalt niets uit zoals andere plaatsen wel doen welke we bezocht hebben. Een record hebben we hier wel gebroken, 73 euro per nacht in de marina, maar het record zal snel worden verbroken in de plaats Dubrovnik, daar zal een nacht waarschijnlijk rond de 90 euro zijn. Degene die medelijden met ons krijgt kunnen altijd een donatie storten.

• 11 Juni 2012 - 20:31

Astrid:

Nou,helaas ik heb geen medelijden,dus geen donatie.Gr.astrid

• 15 Juni 2012 - 19:26

Astrid:

hallo,we hebben al een tijdje niks gehoord.Is alles oké.Waar zijn jullie nu,ik ben de dagen al aan het aftellen.Bel of schrijf snel wat.Ben benieuwd waar jullie nu zitten.Veel liefs astridxxxxxxx

• 15 Juni 2012 - 19:35

Jenny:

Wat een prachtige foto's en wat een rust.
    Goed om te lezen dat jullie zo genieten en eigenlijk niets missen. Wat een indrukken doen jullie op. Succes Astrid( met de schoonmaak ;-) Je krijgt er wel wat voor terug!

Liefs, Jenny

• 23 Augustus 2012 - 18:48

Piet Goeyenbier:

Hoi Jos en Yvonne,

een indrukwekkende reis, van wat jullie allemaal voor mooie plaatsen zien.
    Iklees dat de liggelden behoorlijk zijn.
    Komt daar het gezegde soms vandaan:
    "Koop een boot en werk je dood!"?

Geniet van al de onbetaalbare herinneringen.

Veel plezier en groetjes,

Piet