Mourtos - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Mourtos - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Mourtos

Door: FOUREYES

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

08 Juli 2012 | Griekenland, Athene

Zondag 8 juli 2012
We zijn nu 3 dagen in Mourtos. In 2003 hebben wij deze baai ook aangedaan met een huurboot, nooit gedacht dat we zouden terug keren met onze eigen boot. De eerste dag in de baai, de volgende dag aan de stadskade, het dorpje is erg toeristisch. Ondertussen zijn de accu's weer vol geladen en de watertanks weer gevuld. We hadden Italianen naast ons liggen met een 47 foot motorboot, zij sliepen s'avonds in een hotel waaruit blijkt dat een motorboot toch niet alles is.
Nu liggen we weer in de baai, lekker zwemmen en luieren (watertemperatuur 31.1 graden).
De volgende stop wordt waarschijnlijk het eiland Paxos, onze vorige boor was naar dit eiland vernoemt, alleen zijn de windverwachtingen niet gunstig, storm tot woensdag.

• 08 Juli 2012 - 19:40

Mirjam:

Hooi Jos en Yvonne
    Wat hebben jullie een mooie reis
    en wat gaat de tijd snel , geniet er van wij gaan volgende week ook varen,
    maar niet zo ver dit keer hopen op
    mooi weer nu Groetjes Thijs en Mirjam

• 09 Juli 2012 - 07:43

TdJ:

Yvonne en Jos,

Zo te lezen hebben jullie een fantastische reis; geniet ervan!!!
    Wij ploeteren hier wel door; puuuuuffffffffffffffffffffffffffff wat ben ik ook toe aan vakantie (nog twee dagen werken :))
    Leuk om je jullie belevenissen zo te kunnen volgen.
    Ik ben benieuwd naar het volgende verslag (en foto's natuurlijk)!!

• 11 Juli 2012 - 10:47

Maria:

Leuk! Yvonne, we missen jou! :)
    Fijne vakantie verder!
    Groetjes van Maria Haasnoot

• 11 Juli 2012 - 12:51

Marc:

Hallo zeilers.....;-) oefenen jullie wel elke dag de rugslag???