Preveza - Reisverslag uit Préveza, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Preveza - Reisverslag uit Préveza, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Preveza

Door: FOUREYES

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

17 Juli 2012 | Griekenland, Préveza

Dinsdag 17 juli 2012
Astrid vliegt vandaag terug naar huis, zal wel wennen zijn voor haar. Geen warme slaaphut, muggen, vliegen, buiten douchen en xxxxx.
We liggen hier in de Cleopatra marina, een kleine jachthaven maar wel de mogelijkheid om je boot op de kant achter te laten. Veel mensen Nederlanders maken hier gebruik van. Ze hebben hier ruimte voor 1000 boten.
We gaan morgen terug naar de stadsmarina om boodschappen te doen want de voorraden zijn op.
Berichtje ontvangen van een collega, Ton Zorko. Hij land morgen op het Griekse eiland Kefallinia en verblijft in het dorpje Lassie. We gaan proberen elkaar te ontmoeten.

  • 17 Juli 2012 - 19:51

    PETRA:

    Wat leuk hè zo al die mensen,de een gaat en de ander komt ,leuk
    Het is hier echt slecht,maar vanaf volgendeweek :HITTEGOLF ,geloven jullie het? Eerst zien! Nou, genieten jullie maar verder. Xx

  • 18 Juli 2012 - 12:48

    Astrid:

    Nou,ik ben weer thuis en ik wil jullie nogmaals bedanken.ik heb erg veel moeten leren om te leven op een boot.maar dat is toch aardig gelukt.ik heb dingen gedaan wat ik normaal ,nooit,zal doen.ha ha ha.ik heb ook hele mooie dingen gezien,bedankt,nou verder nog een hele goeie vaart.gr.astridxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Préveza

Mijn eerste reis

FOUREYES op reis

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2012

Een na laatste dag

22 September 2012

Ermioni

19 September 2012

Nisis Dhokos

12 September 2012

Poros

07 September 2012

Methana
Jos & Yvonne

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 35434

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Oktober 2013

Zeilreis 2013

07 Mei 2012 - 04 Oktober 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: