Patras - Reisverslag uit Patras, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Patras - Reisverslag uit Patras, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Patras

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

17 Augustus 2012 | Griekenland, Patras

Vrijdag 17 augustus
We liggen nu 4 dagen in de marina van Patras. Patras is een grote stad met veel activiteiten. We hebben zelfs in de supermarkt diepvries bloemkool en spruiten gescoord, lekker weer wat anders. De kleine marina heeft een zuid Frans uiterlijk, alleen goedkoper.
De eerste avond de politie bij de boot, binnen 10 minuten melden op het kantoor, stempel en overall een kopietje van gemaakt.
Op 2 meter afstand ligt een motorboot, lengte 110 voet(33 m),dieseltank inhoud 21000 l, verbruik 750 l/uur en 3 man personeel, een nadeel te groot voor de marina van Volendam.

• 17 Augustus 2012 - 20:55

Astrid:

Dat was zeker wel lekker hè,die bloemkool en spruitjes.nou het is hier nu heel warm.in het weekend word het 32tot 35graden,zeggen ze.jaja het is alles of niks.maar ja jullie weten niet beter.wij gaan zondag varen een sloep gehuurd.lekker hè.nou heel veel groetjes enxxxxxxxx astrid

• 17 Augustus 2012 - 23:33

PETRA:

Ik denk dat die boot naast jullie wel wat voor mij is! Dus Josje als je perongeluk wat voor me wil kopen?Geen problemen mee. Xxxxx

• 20 Augustus 2012 - 15:34

Kirsten:

hallo Zeilers,
    Zaterdag zijn we terug gekomen van 4 weken zeilen, heerlijk.
    Engeland, Frankrijk, Belgie en omhoog naar Texel, Den Helder en weer het IJsselmeer op.
    Hebben perfect weer gehad met over het algemeen te weinig wind.
    Was het weekend bloody hot en ik maar al die wassen weg werken.
    Flip gaf het weekend zeilles dus konden de vakantie niet afsluiten met dit geweldig weer op de boot.
    Zit nu weer achter mijn bureau en het lijkt alsof je niet bent weggeweest. Zo'n vakantie is lang vol te houden.
    Jullie gaan het nog zwaar krijgen als je terug bent, maar gelukkig heb je nog even.
    Geniet nog heerlijk van de vrijheid en het niets hoeven.
    Dikke kus en tot schrijfs.