Eiland Kalymnos - Reisverslag uit Kalymnos, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Eiland Kalymnos - Reisverslag uit Kalymnos, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Eiland Kalymnos

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

22 Juni 2013 | Griekenland, Kalymnos

Zaterdag 22 juni
De tweede dag op het eiland Kalymnos. Wij zijn hier 27 jaar geleden ook al een weekje geweest. Toen met het vliegtuig naar Kos en met de boot naar Kalymnos. Nu heeft het eiland een eigen vliegveld. Er was op het eiland slechts een hotel. Je zult begrijpen dat er in die 27 jaar wel wat veranderd is. We liggen hier aan de stadshaven voor 5 euro per twee dagen. Het is de laatste drie dagen flink heet, temperatuur van ver boven de 30 graden. Wel weer wennen voor ons. De komende dagen ziet de windvoorspelling er gunstig uit, normale wind. Het reisplan is om morgen te vertrekken in westelijke richting naar het eiland Astipalaia, een afstand van dik 40 Nm, daarna nog eens 50 Nm naar het vulkaaneiland Thira ook wel genoemd Santorini. Zonnige groetjes van ons.

• 22 Juni 2013 - 23:40

Mirjam:

Ha Jos en Yvonne
    Ben blij dat het weer goed gaat bij jullie en mooi weer geniet er van Thijs en mirjam

• 23 Juni 2013 - 10:40

Astrid:

Ik ben blij dat het weer eindelijk goed is.En ik hoop dat alles nu normaal gaat.Nou hier is het weer gewoon slecht.Regen en storm.Voor de rest alles goed hier.Groetjes en kusjes astrid.xxx

• 24 Juni 2013 - 09:11

TdJ:

Dag Yvonne en Jos,

Goed om te lezen dat het weer goed is.
    Ik ben blij dat de zomer hier nog niet toegeslagen heeft; zo kan ik langer genieten van mijn winterkleren alhoewel ik hier bijna wel een depressie van krijg.
    Thuis ook aan het aftelllen voor de vakantie; ik moet nog even snel op zoek naar een nieuwe auto.
    Behouden vaart en foto's blijven natuurlijk welkom.
    Ik zie uit naar jullie volgende reisverslag!

gr. Ton