Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Rome

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

20 Juni 2014 | Italië, Rome

Beste volgers,
Van het eiland di Procida zijn we naar Geata gevaren, we zijn daar 4 dagen verregend, onweer veel regen en hagel, voordeel boot is schoon.
Daarna na Nettuno en vandaar naar Porto Turistico di Roma, de haven ligt op 22km van Rome, we zijn hier 19 juni aangekomen.
Zaterdag gaan we naar Rome met het openbaar vervoer voor 1,50 euro p/p. De planning is om maandag of dinsdag weer verder te gaan.
We zijn begonnen aan de laatste zeekaart van Italië, inmiddels zijn we ongeveer 782Nm (1407km) verder. Wij varen gemiddeld 5.5 Nm p/uur.
Met ons gaat het goed, Yvonne geniet van haar rust en krijgt nu ook een goed beeld van de beschadigingen van de tia's waar ze mee om moet leren gaan.
De route die we nu gaan volgen is Civitavecchia, Porto Ercole, Isola del Giglio (bekend om de veer boot) leuk voor foto's daarna de oversteek naar het eiland Elba, daar willen we een aantal dagen blijven en vandaar naar Frankrijk of te wel Corsica.

• 20 Juni 2014 - 22:42

Mirjam:

Hooi Jos en Yvon
    Jammer van de regen maar geen storm hoop dat het mooie weer nog komt
    Lekker goed koop naar Rome maar misschien dure haven geniet er van.
    De tijd gaat veel te snel. Hier gaat alles lekker groetjes Thijs en Mirjam

• 23 Juni 2014 - 08:24

Andrea:

Hoi Jos en Yvon,

Klinkt heerlijk allemaal! geniet ervan!
    Hier in Nederland genieten we ook al een aantal weken van mooi weer.

Liefs,
    Andrea

• 23 Juni 2014 - 21:11

Astrid:

Hallo nou gisteren hebben we elkaar gesproken,en ja ik heb geluisterd naar jullie.Inmiddels zijn ook de bamboe voor de tuin besteld.Was weer niet in voorraad.Niet normaal ik hoef maar 2van die dingen te hebben.Petra heeft ze vanmorgen voor mij besteld.Duurt gewoon 10 werkdagen.!Nederland heeft weer gewonnen 2- o yeahhhhh.Yvonne doe maar lekker rustig aan komt allemaal goed.En wat niet gaat ,gaat niet.Lekker belangrijk allemaal.Het komt allemaal wel goed het heeft alleen tijd nodig.En je staat niet alleen je heb altijd Josje achter je staan.En daar achter kom ik hahaha.Om ,Josje, te pesten.Nou heel veel liefs van mij.xxxxxxxxxxxx

• 27 Juni 2014 - 23:26

Petra:

Hallo,daar is ze dan weer.Alles goed daar?Is het weer al weer goed?Bij ons is het momenteel minder,maar we klagen niet.Iis het nog gelukt internet bij te kopen?Nog maar een maandje,voor ons fijn voor jullie misschien minder Genieten jullie ernog van,het is nu het laatste van Italië zeker?
    Xxxuuub

• 01 Juli 2014 - 15:11

Janina En Ron:

Lieve luitjes,

Blij dat alles volgens plan verloopt.Goed van Von om alles te gaan relativeren. Mooie , sterke vrouw .....
    hier alles goed.

Fijne reis verder

groetjes Ron en Janina

• 06 Juli 2014 - 01:08

Astrid:

Hallo,ik wilde jullie even laten weten dat we gewonnen hebben.Was moeizaam maar met penalty's hebben we gewonnen.Ik weet niet of jullie de wedstrijd hebben gezien maar dan zijn jullie nu op de hoogte.Lange avond......Tot horens LOVE YOU xxxx

• 07 Juli 2014 - 15:51

Jantine:

Fijn om te horen dat jullie het naar t zin hebben. En Yvon, je bent een sterke vrouw, knap hoe je er mee omgaat, het is niet niks wat je hebt ervaren. Heeft tijd nodig maar je komt er wel weer. Je hebt lieve mensen om je heen! Goede behouden vaart nog de aankomende maand, langzaam aftellend.........:(nog niet aandenken:)
    Groetjes Jantinexxx

• 16 Juli 2014 - 08:38

Petra:

Inmiddels is het 16juli(voor je het weet 31juli) dat is voor ons wel fijn voor jullie denk ik minder,ondertussen best veel gebeurd,hoop wel dat jullie alles een plekje hebben kunnen geven,en Von het duurd even maar komt goed!wedden??Kom op je bent sterk,als ik het kan???Jullie kunnen wel terug kijken op iets moois,soms jammer van het weer,maar het zij zo ,doe je niets aan.Nog even goed genieten want voor je het weet zit je weer in ons "kikkerlandje"maarrrrrrr het is vandaag goed weer(voor hoelang)Jullie zitten nu zeker bij St.
    Trope?Ben benieuwd, hoor wel weer
    Bye,bye Petraxxxxxx