Het Plan - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Het Plan - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Het Plan

Door: FOUREYES

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

31 Maart 2012 | Nederland, Bleiswijk

Op 7 mei 2012 gaat onze boot op transport van Marina Muiderzand naar Marina Izola in Slovenie, daar komt hij op 10 mei aan. De boot wordt door ons vaarklaar gemaakt en dan vertrekken wij een paar dagen later. Het plan is ons plan om rustig naar het zuiden te varen in dagtrips om uiteindelijk te eindigen in Griekenland. We hebben daar een plaats voor de winter gereserveerd om vervolgens zelf terug te keren naar Nederland. We willen op onze reis de volgende landen bezoeken; Slovenie, Kroatie, Italie en Griekenland. Het is de bedoeling om in het voorjaar van 2013 onze reis voort te zetten.

  • 09 April 2012 - 22:20

    Petra V. Brugge:

    Voor ons als zus is het ook heel wat je zus en zwager 2 x een half jaar te missen,maar ik gun het ze wel, nu kan het nog,nu zijn ze nog gezond , later weet je dat niet ,dus: geniet,ga lekker veel zien,hou ons van alles op de hoogte
    Liefst Petra &Karelxx
    Goedevaart

  • 15 April 2012 - 16:22

    Astrid:

    Echt heel spannend.ik zal het wel vreemd vinden want ik ben toch gewend 1x er week kwam ze zoiezo een bakkie bij mijn drinken.maar ik wens jullie heel veel vaar plezier,ik zal jullie heel veel missen.maar ik zie jullie wel in corfu xxxx

  • 24 April 2012 - 16:21

    Astrid:

    Nou het gaat nu echt opschieten voor jullie.Ik betrap mij er zelf op dat ook ik hier aan moet denken en dat iedere dag.Stom hè.Het zal ook zo vreemd zijn.Het is niks maar als jullie net weg zijn,dan gaan Petra en Karel ook nog,dan word het wel heel erg stil voor mij.Arme ik... Geintje .Nou ik zie jullie weer snel.Gr.Astrid xxxx

  • 02 Mei 2012 - 19:39

    :

    Jos en vriendin
    Heel veel plezier gewenst
    We gaan je volgen

    Douwe en fam

  • 02 Mei 2012 - 20:31

    Astrid:

    nou vanavond nog lekker gegeten met allen.Want het gaat zeker een half jaar duren voor dat weer kan.Ik zal jullie zeker gaan missen maar ik weet ook dat ik jullie op ongeveer de helft van jullie reis zal zien.Ik wens jullie heel veel moois toe,en heel veel vaar plezier.En mis mij ook maar een beetje,HaHa Liefst Astridxxxx

  • 02 Mei 2012 - 20:59

    Petra:

    Nu gaat het wel heel dichtbij komen,vanavond nog lekker gegeten ter afscheiddan gaat het nu snel naar dinsdag en dan pas weer ergens in oktober(niet leuk voor ons ,wel voor jullie)nogmaals goede reis en kom heelhuids terug. Xxxxxxxxxxx

  • 07 Mei 2012 - 08:25

    Aad:

    Hallo bemaning van de foureyes
    zijn jullie eindelijk vertrokken
    de boot op de wagen en jullie in het vliegtuig veel goede reis

  • 07 Mei 2012 - 17:27

    Ingrid En Ton:

    Zo de boot staat op de vrachtwagen en nu gaat het dan echt beginnen!!!!
    Een goede reis, heel veel plezier, een behouden vaart en geniet ervan!!!!
    Wij houden jullie site in de gaten, wij zijn benieuwd naar jullie belevenissen.

  • 08 Mei 2012 - 09:00

    Jenny:

    Lieve Jos en Yvonne,

    Wat een avontuur, wat een belevenis en wat een lef!
    Ongelooflijk wat er nog allemaal bij komt kijken. Nu gaat de reis echt beginnen en kan het echte genieten gaan beginnen. Geniet van alles en vooral ook van elkaar.
    Wij genieten hier met jullie mee.

    Voorzichtig!
    Dikke kus, Jen (Evert, Kimmy en Manou)

  • 09 Mei 2012 - 16:01

    Astrid:

    Nou,gisteren was de Grote dag.Niet alleen voor jullie,maar ook voor ons.Dat viel even niet mee hè op Schiphol.Maar we hebben elkaar al gesproken en jullie waren doodmoe.Al een beetje bij gekomen.Ik denk het wel,mooi weer bij jullie hier niet.Nou morgen is het wel spannend dan gaat het pas echt gebeuren.Als de BOOT aan komt.Nou jongens heel veel plezier en ik hoop snel iets te horen van jullie.Veel liefs van mij xxxxxxxxxxxx

  • 09 Mei 2012 - 20:30

    Kirsten En Flip:

    he zeilers,
    Hoe is het allemaal gegaan.
    Boot al in het water?
    Flip is nu zeilen, elke woensdagavond tot eind juni. Jullie plek is wel erg leeg op de haven. Zal wel erg raar zijn straks, zondagavond weer aankomen op de haven en geen Jos en Yvon om even bij te kletsen en sterke verhalen uit te wisselen.
    Zal jullie erg missen. Lieve schatten heel veel plezier en geniet er ontzettend van. dikke kus van ons allemaal.

  • 13 Mei 2012 - 09:18

    Astrid:

    nou dit valt zeker niet mee,windkracht 9 .Ik hoop dat dit niet zo is als ik er ben.Want ik ben daar niet zo blij mee.haha.Moet je maar aan Karel vragen.Die wordt Gek van mij als er zo veel wind staat.Maar kijken jullie alstublieft goed uit.En zorg dat alles goed vast zit.Veel liefs van mij xxxxxxx

  • 20 Mei 2012 - 09:56

    Astrid:

    nou,ik was blij weer even wat gehoord te hebben.Wat een avontuur om die ,Dolfijnen,om je boot te hebben zwemmen.Dat maak je toch niet iedere dag mee.Nou geniet er maar van dit kunnen ze al niet meer van jullie afnemen.Nou nog heel veel plezier en avontuur.Gr.as xxxxxxxxx

  • 29 Mei 2012 - 05:52

    Aad:

    Hallo foureyes

    Hoe gaat het met jullie, jullie zijn nu al weer een paar weken onderweg hoe gaat het met het vakantie gevoel en het weer, hier is het tropisch warm, drinken jullie nog wel uit de juiste mok.
    Jos zoals gevraagd door jou hier enkele mededelingen uit de ziekenboeg:
    Met Rintse gaat het redelijk al wil het naar horen zeggen met de ondebuik nog niet zo lukken.
    Bii Ton vander Wel is de hart operatie gesl;aagd dus goed nieuws.
    Op dit moment zit Frits Vonk al bijna een week thuis met rugklachten moet binnekort naar manuela therapie.
    Sjors gaat als het doorgaat eind deze week naar Shell (centraal kantoor)
    Ook komen er deze week 2-nieuwe collega's ons versterken !!!????.
    Oke foureyes verder goede reis/goede vaart over en uit

  • 19 Juni 2012 - 15:44

    Havenvrouw:

    Hai gabbers, alles goud daar, hier mag het het wel iets drukker worden.
    Hopen dat jullie beter weer hebben dan wij.
    Moeten we al een box reserveren voor jullie of hebben jullie nog geen heimwee???????? zal wel niet.
    nou lieve groeten uit volendam

  • 05 Mei 2013 - 05:16

    Petra:

    5mei 2013,we hebbenjullie net uitgezwaaid, weer voor 5maanden(en As. Is mee voor 1maand) en dan arme ik zit ik hier alleen(Karel is er wel maar dat is toch anders haha)voor jullie hoop ik veel plezier ,geniet(van alle mooie dingen die jullie onderweg zien)heel erg mooi weer en snel bellen of skypen
    White love Petra &Karel xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bleiswijk

Mijn eerste reis

FOUREYES op reis

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2012

Een na laatste dag

22 September 2012

Ermioni

19 September 2012

Nisis Dhokos

12 September 2012

Poros

07 September 2012

Methana
Jos & Yvonne

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 35567

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Oktober 2013

Zeilreis 2013

07 Mei 2012 - 04 Oktober 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: