Vrsar - Reisverslag uit Vrsar, Kroatië van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Vrsar - Reisverslag uit Vrsar, Kroatië van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Vrsar

Door: FOUREYES

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

17 Mei 2012 | Kroatië, Vrsar

Donderdag 17 mei 2012
Vandaag een mooie zeildag van Umag naar Vrsar, zonnetje aan de hemel maar wel fris op het water. Varen langs de kust is een belevenis, Vrsar heeft een klein daardoor intiem haventje, omzoomd door restaurantjes, waarachter het stadje opdoemt. Er zijn veel dag toeristen vanuit Rovinj, dat maakt het hier levendig.

  • 17 Mei 2012 - 19:41

    Astrid:

    Het ziet er onwijs mooi uit.En fijn dat het allemaal goed gaat.Ik was blij dat ik jullie weer even zag,lang leve Skype,Josje doet pijn hè,dat geld uit geven hahaha.Pinnen mag,Grapje.Maar jullie zagen er goed uit.Als ik dalijk kom ben ik echt een melkfles.Ik hoop weer snel van jullie te horen.Blijf uit kijken ,en let goed op elkaar.Een hele goeie vaart ,ik hou van jullie veel liefs As xxx

  • 18 Mei 2012 - 09:28

    À & P:

    À dios en Yvon,

    Het ziet er allemaal goed uit. Gelukkig heb je waar voor je geld (€275), een mooie dame en lachend het geld ontvangen. Veel plezier, wij hebben ook een lang week-end. Helaas een iets korter dan 5 maanden.

    Gr. À & P

  • 20 Mei 2012 - 08:06

    Karin En Gerard:

    Hallo Yvonne en Jos, Zo te horen lijkt Vrsar dus op Volendam. Geeft een lekker huiselijk gevoel dus!
    Leuk te lezen mensen. We noteren dat jullie per dag flinke afstanden afleggen. O ja, gisteren was het hier zonnig, 20+ graden en windje 3-4... (Gerard)

    Jaja, beetje zuur commentaar, wij zijn niet jaloers hoor, neeeee.
    Heel veel plezier, Karin en Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Vrsar

Mijn eerste reis

FOUREYES op reis

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2012

Een na laatste dag

22 September 2012

Ermioni

19 September 2012

Nisis Dhokos

12 September 2012

Poros

07 September 2012

Methana
Jos & Yvonne

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 35564

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Oktober 2013

Zeilreis 2013

07 Mei 2012 - 04 Oktober 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: