Trogir - Reisverslag uit Trogir, Kroatië van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Trogir - Reisverslag uit Trogir, Kroatië van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Trogir

Door: FOUREYES

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

05 Juni 2012 | Kroatië, Trogir

Na de regen op pad gegaan naar Trogir, veel deining op zee. Onderweg dolfijnen naast en onder de boot.
Zoals jullie natuurlijk weten is Trogir een oude stad, het is 300 jaar voor Christus gesticht door de Grieken, terecht dat deze stad op de Unesco werelderfgoedlijst staat. Dit is gebeurt in 1997.

  • 06 Juni 2012 - 06:19

    Andrea:

    Hoi Jos en Yvon,

    Echt super om zo te lezen wat jullie meemaken! Hier is het weer ook niet veel beter. Maandag regen, gister droog en vandaag weer regen... Hopelijk wordt het van het weekend mooi!
    X Andrea

  • 06 Juni 2012 - 08:37

    Ingrid De Jong:

    Hoi Yvonne en Jos,

    Ik ben het helemaal eens met Andrea. Ontzettend leuk om jullie belevenissen te lezen en te zien via wat foto's. Volgens mij hebben jullie nu prachtig weer.....hier is het om te huilen. Fijne reis verders!

  • 06 Juni 2012 - 10:46

    Aad:

    hallo foureyes,
    Jos ik heb je email ontvangen en blij te horen dat een ieder uit zijn eigen mok drinkt, ik heb ook opa de groeten van je gedaan.
    Natuurlijk weet ik dat Trogir een oude stad is en 300 jaar gesticht is.
    Ik begrijp uit de reisverhalen dat alles goed gaat en jullie het prima naar jullie zin hebben, mooie fotoos trouwens ga zo door.
    Ook wij hebben het hier prima naar onze zin leuk werk en mooi uitzicht
    (op de gevangenis).
    He foureyes geniet ze en blijf schrijven.
    Blijf op koers over en uit.

  • 07 Juni 2012 - 15:50

    Erwin & Jantine:

    Zo echt een top sensatie om dolfijnen zo dichtbij te spotten!!
    Zo te lezen hebben jullie echt veel te zien en te beleven! Jullie zijn straks een grote ervaring rijker! Leuk om de verslagen te lezen. Behouden vaart! Groejes!

  • 07 Juni 2012 - 16:29

    Stephan:

    Hey Jos & Yvon,

    Gisteren heeft Janina me gewezen op jullie reisverslagen. Leuk om jullie te volgen op deze manier! Veel plezier daar en geniet ervan.

    Goede reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Trogir

Mijn eerste reis

FOUREYES op reis

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2012

Een na laatste dag

22 September 2012

Ermioni

19 September 2012

Nisis Dhokos

12 September 2012

Poros

07 September 2012

Methana
Jos & Yvonne

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 35584

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Oktober 2013

Zeilreis 2013

07 Mei 2012 - 04 Oktober 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: