Kastos - Reisverslag uit Vathí, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Kastos - Reisverslag uit Vathí, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Kastos

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

23 Juli 2012 | Griekenland, Vathí

Zondag 22 juli 2012
Om 7 uur klaar wakker, dus weinig geslapen. Een grootste stilte in de haven, om 10 uur vertrokken naar het eiland Kastos, volgens Nederlanders moet het plaatsje erg leuk zijn. Het ankeren in de haven lukte niet, slechte grond en rotsen, zelfs een rots naar boven gehaald. Hebben tenslotte het anker in een verderop liggende baai laten vallen, trouwens het stadje was ook niets. Een baal dag dus, morgen weer beter.

  • 23 Juli 2012 - 20:32

    Astrid:

    Nou ik maar wachten op die ,grote,beroemdheid die zal gaan optreden.maar helemaal niets gehoord.was het leuk.nou inmiddels is het hier ook mooi weer,voorlopig tot vrijdag dan gaat de temperatuur weer zakken.maar ja,dat weten we in ,Nederland.en donderdag gaan wij varen petra ,Karel en ik .zo zie je maar ik krijg er geen genoeg van.nou veel Gr.en xxxxx van mij en nog veel plezier.astrid

  • 23 Juli 2012 - 22:45

    PETRA:

    Je ziet het jullie steken ons allemaal aan,ook stom van dat dorpje,ik zou het niet nemen als ik jullie was! Maar wel weer leuk van die zanger?Wat begon dat laat dan?
    Groetjes xxxxx

  • 27 Juli 2012 - 09:44

    PETRA:

    Was het gister wel leuk? Bij ons wel,wezen varen naar en door Amsterdam.Eerst was het weer minder ,maar later werd het warm.Mischien als we goed doorvaren komen we jullie tegen,hahaha xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Vathí

Mijn eerste reis

FOUREYES op reis

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2012

Een na laatste dag

22 September 2012

Ermioni

19 September 2012

Nisis Dhokos

12 September 2012

Poros

07 September 2012

Methana
Jos & Yvonne

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 35550

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Oktober 2013

Zeilreis 2013

07 Mei 2012 - 04 Oktober 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: