Corinth - Reisverslag uit Galaxídhion, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Corinth - Reisverslag uit Galaxídhion, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Corinth

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

26 Augustus 2012 | Griekenland, Galaxídhion

Zaterdag 25 augustus 2012
Corinth, we gaan maandag door het kanaal. Het kanaal is 3.2 Nm lang, 25 m breed en 6.5 m diep. De hoogte boven de waterlijn is 79 m, de kosten 180 euro voor onze boot.
Vijf dolfijnen gezien, naast en onder de boot en duizenden kwallen.
Yvonne is blij met haar E-book, ze heeft tot nu toe 35 boeken gelezen, je moet er niet aan denken om dit in gedrukte versie mee te nemen.



  • 26 Augustus 2012 - 15:03

    Aad:

    Hallo foureyes,

    Weer een week voorbij wat gaat de tijd snel voorbij en jullie maar varen en avonturen beleven
    we hebben het hier regelmatig over jullie van heb je het al gelezen en waar zijn ze nu, we gaan nu ook steeds vaker omkijken merk ik naar het bord waar de vakanties op staan met datums en dan zien we jou naam staan Jos en zeggen we tegen elkaar nag 8, 7 nee nog maar 6""???!!!!"" weekjes,wat gaat hij dan doen waar gaat hij heen ???!!!.
    Maar voor jullie is het nog steeds vakantie en genieten jullie van de eilandjes en de zon en 6-weken zijn nog erg lang dus .....

    groet





  • 28 Augustus 2012 - 21:25

    Astrid:

    Hallo luitjes,ik was blij jullie weer gesproken te hebben.nou ,Yvonne,ik had lekker al die boeken zo het vliegtuig mee in genomen.had ,Jos,leuk gevonden.had hij weer wat ,,flappen,,kunnen trekken.ha ha bij betalen overgewicht.hij was gek geworden hahaha.josje niet boos worden,was maar een grapje.ik mis jullie wel hoor.nou nog heel veel plezier,ik hou van jullie xxxxxx

  • 29 Augustus 2012 - 10:52

    TdJ:

    Beste Yvonne en Jos,

    Zelf zijn wij weer terug van een super relaxte vakantie in Spanje.
    Reeds weer twee weken aan het werk; ik ben het vakantiegevoel reeds kwijt en het wil maar niet wennen.

    Erg leuk om jullie reisverslagen te lezen.
    Jullie hebben nog ruim zes weken avontuur te gaan; ik ben erg jaloers !
    Geniet ervan en Yvonne: 35 boeken: je komt nog intelligenter terug. Wij missen je gezelligheid wel.
    Voordat ik echt sentimenteel ga worden, ga ik maar stoppen.

    Groetjes, uiteraard ook namens Ingrid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Galaxídhion

Mijn eerste reis

FOUREYES op reis

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2012

Een na laatste dag

22 September 2012

Ermioni

19 September 2012

Nisis Dhokos

12 September 2012

Poros

07 September 2012

Methana
Jos & Yvonne

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 35545

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Oktober 2013

Zeilreis 2013

07 Mei 2012 - 04 Oktober 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: