Verwaaid op het eiland Paros - Reisverslag uit Paros, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Verwaaid op het eiland Paros - Reisverslag uit Paros, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Verwaaid op het eiland Paros

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

05 Juli 2013 | Griekenland, Paros

Vrijdag 5 juli
We liggen inmiddels al een aantal dagen verwaaid in de marina van Paros samen met de andere zeilers. Iedereen blijft liggen. Als de weervoorspelling goed zijn kunnen we zondag weer op pad, het eerste gedeelte hebben dan 4 Bf en het laatste 6 Bf. De planning is om naar de westkant van het eiland Sifnos af te reizen we kunnen daar in de stadshaven liggen of ankeren. De wind komt uit het noorden dus liggen we beschut. Het weer overdag boven de 30 graden maar s’avonds koelt het door de wind flink af.
We willen iedereen een fijne vakantie wensen.

Voor degenen die van boten houdt is dit de snelste die ik tot nu toe ben tegen gekomen, 3 keer 300 pk met een topsnelheid van 102,6 km/uur.

  • 07 Juli 2013 - 11:33

    Han:

    Ha wat heerlijk toch. Dank voor vakantiewens maar dat wordt hier pas in oktober. Voorlopig zie ik alleen veel patienten :(
    HGH

  • 09 Juli 2013 - 22:05

    Astrid:

    hallo vakantiegangers hoe is het nu.Ik hoop alles goed.Hier is het eindelijk mooi weer.Ben benieuwd hoelang ?Gisteren zijn we wezen varen,een sloep gehuurd.Was erg lekker.Ik hoop dat de wind bij jullie is gaan liggen.En dat jullie leuke en mooie dingen doen.Maar dat zal best wel.Ik hoop weer snel van jullie te horen.Heel veel groetjes en kusjes van mij xxxxxx

  • 10 Juli 2013 - 21:23

    TdJ:

    Beste Yvonne en Jos,

    Heerlijk toch om een paar dagen even rustig aan te doen.
    Leuk om jullie belevenissen op afstand mee te maken.
    Dank voor de vakantiewensen, vanaf morgen vrij en maandag naar Spanje.
    Ik heb er zin en ik blijf uiteraard ook daar jullie reisverhalen lezen.
    Have fun en doe voorzichtig.

    gr. Ton

    NB. leuk bootje maar is ruim 100 op het water niet een beetje te hard??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Paros

Zeilreis 2013

Zeilreis door Griekenland

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2014

Port St. Louis, Frankrijk

20 Juni 2014

Rome

12 Juni 2014

Izola di Procida

05 Juni 2014

Millazzo

29 Mei 2014

Rocccella Ionica
Jos & Yvonne

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 35545

Voorgaande reizen:

05 Mei 2013 - 01 Oktober 2013

Zeilreis 2013

07 Mei 2012 - 04 Oktober 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: