We gaan - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu We gaan - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

We gaan

Door: FOUREYES

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

31 Maart 2012 | Nederland, Bleiswijk

Het avontuur wordt voelbaar, tastbaar en we hebben er reusachtig veel zin in. Hier hebben we naar toe gewerkt. Twee keer 6 maanden vrij. De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang. De vliegtickets,vervoer van de boot en een winter ligplaats voor de boot zijn geregeld.

7 Mei is het de taak van Van de Wetering Transport de boot richting Slovenie af te voeren; 8 mei komen wij aan in Ljubljana.

Tja, je denk dat als je het voor elkaar hebt, dat je een halfjaar weg kunt gaan, je vrijheid hebt om te gaan en staan waar je wilt. Dit blijkt maar ten delen waar, want dat mag alleenmaar als je een tas vol met papier meeneemt.

Zo zijn er papieren die zeggen dat je kunt varen, papieren die zeggen dat je boot van jou is en niet van een ander, papieren die vertellen wie er op de boot zitten, papieren die vertellen dat als je iemand schade toebrengt met de boot dat dan een ander dat voor je zl betalen, Papieren die je toestemming geven om op de radio te komen en tenslotte papieren die aantonen dat je bent wie je zegt dat je bent.

• 22 April 2012 - 07:57

Thijs:

Groetjes Thijs

• 12 Mei 2012 - 13:14

Hennie:

Hallo Jos en Yvonne,

Ik ben heel benieuwd hoe het bij jullie is.
    Ben in afwachting van een update.

• 16 Mei 2012 - 21:16

Ron En Janins:

Hallo Jos en Von,
    Hier Volendam. Nog steeds koud weer. Hoop dat het bij jullie beter is en dat alles goed gaat. Veelliefs van Ron en Janina

• 06 Juli 2012 - 10:51

Aad:

Hallo Foureyes
    Ik volg jullie nog steeds wat gaat de tijd snel hoe lang zijn jullie al weer weg. Als ik op het kaartje kijk en zie wat jullie allemaal al gevaren hebben niet te geloven. Jullie zullen ondertussen wel aardig bijgekleurd zijn.Ook hier beginnen de vakanties
    van collegas en wordt het stiller en stiller op de zaal.Vandaag is mijn laatste werkdag voor de vakantie en ga ik er 2-weken tussen uit ik hoop ook op een beetje mooi weer. He foureyes goede reis verder en "hou nog even vol"
    Gr.