Vathi - Reisverslag uit Vathí, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Vathi - Reisverslag uit Vathí, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Vathi

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

21 Juli 2012 | Griekenland, Vathí

Zaterdag 21 juli 2012
Vandaag in de marina van Vathi, deze is eigendom van een Engels echtpaar (duur!!!!). Het is een kleine haven en wij hadden het laatste plekje. Er werd gewaarschuwd dat het een lawaaierige avond zou worden, een optreden op de marinakade van de beroemde Griekse zanger Danthe, inclusief live band. S'middags om 2 uur tot 20 uur werd het podium, licht en geluid installatie opgebouwd, zeer professioneel.
Het optreden begon om 23 uur, wij zitten op de eerste rij in de kuip van de boot, eerst moderne Griekse nummers om vervolgens over te gaan naar oude Engelse muziek. Het Griekse publiek gaat niet uit zijn dak, niemand danst of beweegt. Het laatste nummer eindigde om 1.45 uur, waarna het ook binnen een half uur geen kip meer te bekennen was. Tot vroeg in de ochtend werd de installatie weer afgebroken. Zo zie je dat je onverwachts aparte dingen kan meemaken.