Eiland Paros - Reisverslag uit Paros, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu Eiland Paros - Reisverslag uit Paros, Griekenland van Jos & Yvonne - WaarBenJij.nu

Eiland Paros

Blijf op de hoogte en volg Jos & Yvonne

30 Juni 2013 | Griekenland, Paros

Zaterdag 29 juni
We liggen vanaf woensdag in een kleine marine (80 plaatsen) in het plaatsje Naousa van het eiland Paros. Omdat we langer dan 1 dag blijven kregen we een plaats in de hoek aan de kade. We hebben elektriciteit, water en toiletten en op 100 meter afstand een strand. Het bouwen van de haven heeft 2.650.000 euro gekost en is betaald door de EU, volgend jaar wordt de pier verlengt natuurlijk ook door de EU. Motor gehuurd en het eiland verkend, het is een vakantie eiland met veel hotels en leuke baaien en stadjes. We lopen van de marine direct het stadje in. Veel winkels, restaurants en heerlijke terrassen om wat te gebruiken.
Onze planning is om hier een week te blijven maar dit gaat waarschijnlijk wel wat langer worden want vanaf maandag tot we nu kunnen zien zondag komt er storm de beroemde meltemi met 7-8 Bf uit het noorden.
Yvonne is naar de kapper geweest, een zeer bekwaamd persoon want hij staat in verschillende kappersbladen. Kosten 22.50 euro inclusief wassen en koffie, maar belangrijker Yvonne is tevreden. Het weer, tot nu toe iedere dag boven de 30 graden.

• 30 Juni 2013 - 20:51

Anita:

Wat vervelend he die temperatuur.... Maar vandaag hebben we ook een heerlijk dagje gehad en lekker kunnen zeilen. Nog 2 weekjes en dan hebben we vakantie.
    Blij dat jullie lekker genieten daar! Over de "meltemi" gesproken: ik dacht dat dat traditionele Griekse restaurantjes waren maar in dit geval toch iets anders....
    Geniet van t zonnetje en van elkaar. Tot skypes.

• 30 Juni 2013 - 23:03

Astrid:

Hallo,zo te zien te lezen bedoel ik hebben jullie het gelukkig naar jullie zin.Yvonne kappertje geweest en wij maar zwoegen in die tuin van jullie.Maar het ziet er goed uit he'.Het was ook echt gezellig met Biljana en Johan.En ik heb lekker gegeten.Nou vandaag was het wel lekker weer.Maar morgen word het geloof ik weer niks.Nou nog veel plezier en ik mis jullie wel hoor.Veel liefs en kusjes van mij.xxxx